Hier vind je een overzicht van de meest gestelde vragen, en hun antwoorden. 

 

Hoelang duurt het om mijn pakketje te verzenden?

Wij proberen jouw pakket binnen max 2 werkdagen te verzenden. Afhankelijk van waar je woont (België of een ander land) zal dit max 3 werkdagen later op het adres naar keuze geleverd worden. Duurt het langer, stuur ons een mailtje met jouw ordernummer en we kijken het graag voor je na.
OPGELET: Door Covid-19 is het heel druk bij de pakjesdienst. Reken daarom dat jouw pakket iets langer onderweg kan zijn dan de standaardlevertermijn. 



Krijg ik een Track & Trace-code?

Zeker! Van zodra jouw pakketje gescand wordt bij de verzender, krijg je automatisch een mail toegestuurd.
Daar kan je perfect de status van jouw pakket volgen.



Ik was niet thuis toen de bezorger voor de deur stond. Wat nu?

Dan probeert de bezorger je pakket af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje met een ‘niet-thuis code’ achter. Met deze code kun je zelf een nieuw bezorgmoment kiezen. Dit kan tot 22.00 uur. Als je niets doet, komen zij op de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag) nog een keer langs. Het onbeheerd achterlaten van je pakket op een 'safe place' is op dit moment nog niet mogelijk.

Niet thuis bij tweede bezorgpoging

Ook dan laat de bezorger een kaartje bij je achter. Hierop staat waar je je pakket kunt ophalen. Deze informatie vind je ook op onze track & trace pagina.

Pakket afgeleverd bij een PostNL-locatie?

Zij bewaren je pakket 7 dagen voor je op een PostNL-locatie. Daarna sturen ze het terug naar ons.



Ik heb mijn bestelling al doorgegeven en wil er last minute nog iets aan toevoegen. Kan dit?

Eens je de betaling hebt voltooid is dit helaas niet meer mogelijk. Je mag ons wel altijd een mailtje sturen en dan bekijken we wat er mogelijk is om alsnog dat stoere item toe te voegen aan jouw bestelling. 

Hoe werkt een preorder?

Wanneer wij onze items bestellen, kunnen wij op de site een preorder plaatsen. Deze betaal je onmiddellijk maar dient nog geleverd te worden. De levertermijn staat bij de producten. Zo ben je zeker dat je onmiddellijk jouw product ontvangt, wanneer wij dit toekrijgen. 

 

Hoe gebruik ik mijn cadeaubon?

Op de cadeaubon vind je een code. Deze kan je op het einde van je bestelling ingeven en wordt het bedrag in mindering gebracht. Opgelet: het is technisch niet mogelijk om de cadeaubon online te combineren met een kortingsactie. Wil je dit toch doen, stuur ons dan even een mailtje naar info@monoloco.be
 

Kunnen we jullie ook bezoeken in een fysieke winkel?

Helaas nog niet, maar we hebben wel plannen op termijn om ééntje te openen. Van zodra dit concreet wordt, vind je alle info terug op onze sociale media en de website.

 

Ik heb een verkeerd item ontvangen.

Oeps, dat zal zeker niet de bedoeling geweest zijn. Stuur ons een mailtje met ordernummer en een foto van het product en we brengen dit zo snel mogelijk in orde voor jou.



Ik wil een geboortekaartje laten maken door jullie. Wat doe ik?

Superleuk! Stuur ons een mailtje met jouw contactgegevens en wij nemen spoedig mogelijk contact met je op. Zo overleggen we samen wat jouw wensen zijn en maken we er samen het allermooiste exemplaar van. 

 

Ik wil jullie boeken voor een fotoshoot. Waar vind ik jullie tarieven terug?

Geweldig! Aangezien elke shoot anders is kunnen wij geen standaardtarieven vermelden. Stuur ons een mailtje met jouw gegevens en welke shoot je in gedachte hebt. (trouw, communie, geboorte, familieshoot, ...) Wij contacteren je dan zo spoedig mogelijk om je de juiste prijs te bezorgen met alle bijkomende info.


 



 

© 2020 Monoloco | sitemap | rss